Bosch TAS4012

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 150 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TAS4012 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Stefanowg 29-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

heerlijke koffie met veel variatie en makkelijk te onderhouden. Sinds kort woon ik op mezelf en komt de Tassimo goed van pas.

fhendriks82 21-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

De handleiding is foolproof, goed zo. De latte macchiato smaakte uitstekend. Niet verwacht Volgens mij ook een veilig apparaat. Niet geschikt voor vele kopjes tegelijk, maar dat is ook niet de bedoeling van mij.

Ton Lobbe 19-03-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Ook al heb ik de Bosch Tassimo nog maar een paar dagen in het bezit ben ik zeer tevreden over het apparaat en de orignele Tassimo cups. Indien nodig kan men de smaken zelf nog aanvullen met extra suiker of cacao. Een heel goed totaalconcept.

Ton Lobbe

Randje01 24-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Redelijk makkelijke machine in gebruik.
Beetje onhandig zoveel verschillende verpakkingen.
Melk is bij alle varianten nagenoeg hetzelfde.

Prima smaak!!
Beter dan welke andere, Dolce Gusto, Senseo enz

Duurzaamheid moeilijk te zeggen, na een maand :-(

Geory 07-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Veel verschillende dingen die je kan maken, de Oreo chocomel is echt super lekker!
De Tassimo heeft een mooie vorm en is makkelijk in gebruik.
De variatie van dingen die je kan maken vindt ik erg fijn en ze zijn ook allemaal lekker!

H.Weijers 06-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Het is een geweldig apparaat de Tassimo 4012, hij doet precies wat hij moet doen, Heeft een mooie vormgeving
Je hebt in een mum van tijd een lekker bakje koffie of een lekker kop chocomel met één druk op de knop!
Mevr Hendriks Jet,

Runge Kuta 05-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

We hebben een Tassimo aparat in jaar 2007 via Lufthansa airmiles gekregen. Voor de capsuls te koopen moesten wij naar Dutsland te gaan. Oude aparat werkt nog prima, maar wij beslist een nieuwe te koopen.
Makkelijk om schoon te maken en koffie producten smaak lekker!

Michael de Boer 03-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Zeer tevreden over het apparaat hij is mooi en is makkelijk en snel in gebruik. Verder zijn er meerdere mogelijkheden in gebruik zoals bv chocolade melk maken en thee waardoor ook de niet koffie drinkers gebruik van kunnen maken.

JKH 01-02-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Het gemak om latte Machiato te maken, of gewoon thee is perfect.
Waterreservoir van dit model is royaal, en is een uitkomst vergeleken met de andere modellen. Opwarmen gaat supersnel.

Cynth01 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Gekocht om van dat gedoe met melk af te zijn voor een latte en/of cappuccino, werkt prima! Kind kan de koffie zetten! Het smaakt erg lekker en alles goed heet, gelukkig geen lauw bakkie.

dennis lindeman 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Mooie machine die lekkere dranken maakt.
Eenvoudig in gebruik als je het apparaat eenmaal doorhebt.
De keuze in soorten capsules is nog vrij beperkt en hopelijk komt hier in de toekomst nog verandering in.

AEZO 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Mooi apparaat met een goede smaak van koffie, thee en lekkere chocolademelk!
Vele smaken maken dit apparaat tot een echt smaak explosie!

HenkRJ 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Duurzaamheid weet ik nog niet maar de koffie is erg lekker, of het latte, cappuccino of cafe long. Ook de kinderen die graag latte of cappuccino drinken hoeven niet meer te knoeien met opschuimen. Werkt trouwens snel, hoeft niet op te warmen lijkt wel. De milka is ook lekker. Nu hopen dat de prijs van de cupjes wat naar beneden gaat, deze zijn best wel duur....

sinlady 31-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Ik dronk nooit koffie, maar dankzij de Tassimo is het nu mijn favoriete drank geworden!!Ik geef de voorkeur aan de Latte Machiato, maar ook de kinderen zijn gek op de Milka chocomel.

Dennis Leerkes 30-01-2015

Mooi apparaat.
lekkere koffie, verschillende smaken verkrijgbaar.
Alleen nog wel erg duur, en is nog niet bij veel supermarkten te verkrijgen.

GideonD2 30-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

apparaat is direct warm, en klaar voor gebruik.
op het moment dat je je koffie zet is de Tassimo erg stil.

Voor een apparaat als deze heb je genoeg druk om goeie en lekkere koffie te zetten.

er is genoeg variatie in koffie , tee of andere warme dranken.

de tassimo bied iets wat andere apparaten niet bieden.

echt een aanrader

lunatik06 30-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Moeilijk voor oudere mensen, vind veel lekker kan alleen geen goede koffie vinden.Erg duur in gebruik omdat hij nog wel eens weigert en dan kun je de ongebruikte pads niet meer gebruiken omdat hij dan al doorboord is.

Luc-24 30-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Apparaat met veel mogelijkheden en niet te duur.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
De vormgeving is netjes.
Tevens zit er een groot waterreservoir op
zodat je het niet snel hoeft bij te vullen.

cappuccino liefhebber 29-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Smaken en variatie mogelijkheden zijn super. Heerlijke koffie! Gebruiksgemak ook uitstekend, machine doet bijna alles zelf. De vormgeving mag wat uitdagender maar is prima. Qua duurzaamheid is de Tassimo volgens mij vrij zuinig, hij schakelt zichzelf al vrij snel in standby. Verder zit er een goed ontkalking en reinigingsprogramma in voor het behoud van de machine.

Koffie liefhebber49 28-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Een goed apparaat voor weinig geld. We zijn er erg blij mee en prijzen hem aan bij familie en vrienden.

A1234567 28-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Een geweldig mooi apparaat, dat ook nog eens super lekkere koffie en thee maakt. Ook de vormgeving is prachtig.

Rachel87 28-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Super koffie, handig met de verschillende discs en smaken die je ermee kan zetten! En een heel mooi apparaat!!! En geen slappe koffie net zoals de Senseo!

Flitzemie 27-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Super apparaat, met vele mogelijkheden. Het is niet alleen koffie wat hij kam=n maken. Bij bezoek kun je voor iedere bezoeker iets warms klaarmaken.

RhoSully 26-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

Doorverwezen naar Tassimo producten vanwege de vriendenkring: Tot dusver zeker niet ontevreden.

Hetgeen wat mij overhaalde om de Tassimo Fidelia te kopen waren de mogelijkheden: Niet alleen koffie, maar ook thee, chocolade melk vanuit een apparaat, en ook niet een "slap bakkie" van alles: Alle producten smaken goed. Zodoende niet een waterkoker en een koffiezetapparaat nodig in de zitkamer: De Tassimo regelt alles. Dankzij dit, een goede score vor smaak en mogelijkheden.

Hoeveel kan ik zeggen over gebruiksgemak? Je bediend het apparaat met 1 knop. Alles is goed uitgelegd, duidelijke iconen, makkelijk te onderhouden, etc.

Op vormgeving krijgt de Tassimo Fidelia een 6: Een kwestie van mening, maar de lijn van de machine is niet bijzonder, naar mijn smaak. Hij ziet er wat "bulky" uit, maar zeker niet onprettig voor het oog. Een hoog zesje.

Duurzaamheid: Hier durf ik weinig persoonlijks over te zeggen- ik geloof wat de informatie op papier me verteld. Mij wordt verteld dat de Tassimo goed duurzaam is, dan vertrouw ik daarop.

Al met al, zeker geen klachten zo ver. Had al ervaring met de machine vanwege vrienden, en nu ik zelf de Tassimo Fidelia heb is mijn huiskamer een ervaring rijker.

corry brouwer 26-01-2015
Geschreven voor: Bosch TAS4012

handig apparaat met veel keuze en niet duur
er zijn veel mogelijkheden maar zal het fijn vinden als er nog meer smaken komen. het apparaat is niet te groot en handig te bedienen